Academia Aspire for Teachers este programul emblematic Aspire for Teachers care se desfasoara pe o perioada de sase zile la sfarsit de vara in Poiana Brasov. Academia se va concentra pe invatarea bazata pe proiecte, sub toate formele ei. Mai mult, vom continua sa cercetam modele de succes private si internationale, sa discutam despre mentalitati, sa privim indeaproape relatia profesor-parinte-elev si sa ne imbunatatim abilitatile de vorbire in public si de training.

Selectam cu mare atentie 50 de profesori motivati pentru a participa in aceasta experienta alaturi de experti locali si internationali din domeniul educatiei si de formatori de clasa mondiala.

Pe langa Academia Aspire for Teachers Academy, cream o comunitate de invatare de-a lungul anilor prin webinarii  cu experti, ateliere de lucru si ore de schimb de bune practici.

  Te asteptam in comunitatea Aspire for Teachers!


Traineri si speakeri Aspire for Teachers

 

Marian Stas - Profesor

Marian Stas este profesor de matematica si absolvent al „John F. Kennedy School of Government” de la Universitatea Harvard din SUA, unde preda in cadrul scolii de vara. El este presedintele asociatiei Clubul “Liderii mileniului trei” si o voce cunoscuta in mediul educational din Romania.

La Aspire for Teachers, Marian a discutat despre sistemul de educatie construit in jurul valorilor. Mai mult, in cadrul sesiunilor sale, participantii au invatat si fundamentat notiuni teoretice prin intermediul testului de personalitate Life Style Inventory, descoperindu-si stilurile si valorile individuale. Au urmarit apoi doua modele de educatie bazate pe punerea in practica a valorilor descoperite - Templul lui Knecht si King’s Speech.

 

 

Alexandra Anton - Fondatoarea Yuppy Koti

Profesoara de engleza la baza, Alexandra Anton este absolventa unui master in sisteme educationale la Universitatea Turku din Finlanda. Aceasta experienta i-a dat ideea si impulsul crearii unei scoli finlandeze in Romania. Asa a luat nastere centrul Yuppy Koti de la Ploiesti, unde copiii cu varste cuprinse intre 3 si 12 ani sunt educati urmand principiile educatiei nordice.

La Aspire for Teachers, Alexandra a discutat despre dificultatea schimbarii mentalitatilor, antrenandu-i pe profesori intr-un exercitiu practic de constientizare a acestora, bazat pe cercetari in domeniu. Mai mult, ea le-a vorbit participantilor despre miturile si realitatile educatiei finlandeze, cat si despre modalitatile de adaptare a bunelor practici din acest sistem la realitatile sociale romanesti.

 

Dorina Girbovan - Echipa Transylvania College

Dorina Girbovan este profesor la Transylvania College si detine un master in fizica de la Universitatea Babes Bolyai, Cluj, un master in chimie de la University of Colorado, SUA, un master in fizica de la Denver University, SUA si un doctorat in fizica de la Universitatea Babes Bolyai. Dupa ce a predat 4 ani in SUA la aceste universitati si 4 ani in Canada, Dorina s-a decis sa se intoarca in Romania unde isi continua cariera in educatie.  

Dorina le-a vorbit participantilor Aspire for Teachers depre invatarea bazata pe cercetare, menita sa ii scoata pe copii din zona de confort si sa ii provoace sa isi atinga potentialul individual. A prezentat o serie de metode prin care elevii pot invata intr-un mod inedit concepte de baza din domeniul stiintelor.

 

 

 

Mihaela Romaniuc - Echipa Transylvania College

Mihaela si-a inceput cariera de profesor de limba engleza in anul 2000, cand a absolvit Facultatea de Litere a Universitatii din Oradea. De atunci a predat atat la scoli de stat, cat si la Transylvania College, intre anii 2003-2009 si din 2014 pana in prezent.

 

 

 

 

Iulia Bratfalean-Igna - Echipa Transylvania College

Iulia a absolvit Facultatea de Matematica si Cursurile de Specializare Postuniversitara in Informatica in cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj Napoca. In ultimii 13 ani si-a desfasurat activitatea didactica in cadrul Transylvania College, unde s-a implicat in dezvoltarea unor programe de succes - academice si extracurriculare - specifice scolii. Alaturi de Mihaela Romaniuc, ea a vorbit despre rolul pe care conceptul de invatare il joaca in cultivarea competentelor necesare secolului XXI, dintre care cele mai importante sunt gandirea critica si rezolvarea problemelor.

 

 

 

 

Simina Bejenaru - Echipa Transylvania College

Simina face parte din echipa Transylvania College inca din anul 2000. Si-a imbunatatit stilul de predare interactionand cu specialisti din tara si din strainatate, studiind abordarile moderne din domeniul educatiei, dar si adaptand si generand strategii potrivite elevilor sai.

Sesiunea ei s-a axat pe impartasirea de bune practici pentru invatatori si pe tehnici moderne de predare-invatare-evaluare in ciclul primar.

 

 

 

 

Andrew Wheatley - Echipa Sycamore Schools

Andrew este pasionat de reforma educationala si este un facilitator pedagogic pentru Sycamore Schools, axat pe modalitati inovative de integrare a tehnologiei in educatie. Dupa ce a predat istorie timp de 8 ani, s-a specializat in pedagogie, petrecand doi ani ca si consultant educational.

 

 

 

Doug Mader - Echipa Sycamore Schools


Doug Mader este directorul liceului Sycamore, unde se axeaza pe introducerea tehnologiei in educatie si personalizarea programelor pe nevoile fiecarui student. Doug a reusit sa aduca doua licee mari neperformante printre top 150 licee din America, din peste 21.000.

Participantii Aspire for Teachers au identificat alaturi de Doug si Andrew competentele relevante pentru 2.020 pe care elevii vor trebui sa le deprinda, precum gandirea creativa, inteligenta emotionala, gandirea critica sau managementul oamenilor. Ultima parte a sesiunii s-a axat pe conceptul de ”invatare vizibila”, potrivit caruia profesorii si elevii trebuie sa stie constant din ce punct pornesc in ceea ce priveste cunostintele, unde isi propun sa ajunga si care sunt modalitatile de a atinge acele obiective.

 

Mihaela Feodorof - Fondatoare Yourway

Mihaela este consilier in cariera si are in spate o bogata experienta in domeniul Resurselor Umane. In anul 2009 ea a renuntat la postul de Director Resurse Umane la BRD pentru a se dedica pasiunii si misunii ei. A urmat drumul antreprenoriatului, punand temeliile Yourway - organizatie care are ca scop identificarea si dezvoltarea potentialului copiilor. Mihaela consiliaza si colaboreaza frecvent cu ONG-uri si este cu adevarat implicata in realizarea unei schimbari in sistemul educational din Romania.

La Aspire for Teachers, Mihaela a sustinut o sesiune despre relatia copil-parinte-profesor. Participantii au discutat despre importanta dezvoltarii individualitatii copiilor, prin identificarea nevoilor si preferintelor acestora. Astfel, educatia poate fi armonizata cu temperamentul elevului, pentru ca acesta sa isi atinga potentialul maxim. Insa, ca acest lucru sa fie posibil, relatiile dintre copii, parinti si profesori trebuie sa fie functionale, adica sa aiba la baza empatia, acceptarea si suportul.

 

 

Florina Silivestru - Profesoara Montessori

Florina si-a inceput formarea in Liceul Pedagogic din Slobozia (2005), dupa care a continuat cu Facultatea de Istorie din Constanta (2008) si cu Masterul in Politica Mondiala (2011). Dupa facultate, Florina s-a intors la profesia de educator si a cautat cu perseverenta un firesc al copilului in drumul lui prin scoala. L-a gasit in educatia Montessori. Drept urmare, a urmat cursul AMI de formare ca invatator Montessori la Montessori Institute of North Texas. A absolvit acest curs in vara anului 2013.

 

 

 

 

Ana Maria Brezniceanu - fondatoarea Montessori in Romania

Ana este membru fondator al Montessori School of Bucharest, director administrativ si responsabil de catedra de limbi straine. Mai mult, din 2014, Ana colaboreaza ca trainer cu profesorii de la Teach for Romania. Studiile doctorale la Ontario Institute for Studies in Education, Canada, i-au confirmat vocatia de coordonator de proiecte educative si au introdus-o in sfera educatiei Montessori.

Alaturi de Florina Silivestru, s-a alaturat demersului Aspire pentru a prezenta bunele practici din educatia Montessori, dar si pregatirea contextului benefic pentru dezvoltarea copilului. Participantii au aflat despre caracteristicile copilului la diferite varste, despre invatare, importanta mediului si a echilibrului intre libertatea oferita copilului si gradul sau de responsabilitate.


 


VREI SA TE ALATURI COMUNITATII ASPIRE FOR TEACHERS?

FAQ

Q: Cand va avea loc urmatorul program?

A: Urmatoarea sesiune Aspire for Teachers Academy va avea loc intre 27 august si 1 septembrie 2017 in Poiana Brasov.

Q. Cine poate participa?

A: Cautam acei invatatori si profesori de gimnaziu pasionati de munca lor, care pun accent pe interesele si nevoile elevilor si care demonstreaza abilitati de leadeship atat in clasa cat si in comunitate. Candidatii trebuie sa aiba intre trei si douazeci ani de experienta in sistemul de invatamant public, doresc sa se perfectioneze in mod constant, invatand practic, prin schimb de experiente cu alti profesori la fel de motivati si performanti. Sunt pozitivi si dornici sa maximizeze resursele pe care le au la dispozitie pentru a obtine rezultate exceptionale. Daca va regasiti in profilul de mai sus, ne-ar placea sa va intalnim. Toti candidatii vor trece printr-un proces de selectie. Pentru mai multe informatii, verificati site-ul nostru pentru actualizari despre data inceperii procesului de recrutare.

Q: Academia accepta profesori straini sau profesori care predau in scoli private?

A: Aspire for Teachers este un program pentru imbunatatirea procesului de predare dedicat exclusiv profesorilor care lucreaza in sistemul public de invatamant din Romania. Credem ca, in timp ce fiecare profesor se poate imbunatati, accesul la resursele cadrelor didactice din sistemul public este mai redus. Speram ca vom putea extinde programul in viitor pentru a primi membri si din sistemele scolare private sau internationale.

Q: Celelalte initiative de pe parcursul anului sunt deschise publicului sau sunt doar pentru comunitatea interna Aspire for Teachers?

A: Majoritatea initiativelor noastre se concentreaza pe imbunatatirea tehnicilor de pedagogie a comunitatii Aspire for Teachers. Cu toate acestea, exista mai multe ateliere locale predate de membrii nostri, care sunt deschise publicului larg. Unul dintre scopurile noastre este acela de a disemina informatii de calitate comunitatii de profesori mai largi. Aceste ateliere vor fi anuntate corespunzator in zonele unde vor avea loc.

Q: Alte intrebari?

A: Puteti sa ne scrieti la teachers@aspireacademy.ro sau sa ne urmariti pe pagina noastra de Facebook Aspire for Teachers